Шини Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL

Артикул 22225-T044
Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL
Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL
Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL
Тип автомобіля: легковий Сезон: зимова
27
Shiny&Diski - офіційний представник групи Continental оф. представник
В наявності
Діаметр
R21
Ширина
315
Профіль
35
Індекс навантаження
111 - до 1090 кг
Індекс швидкості
V - до 240 км/год
Тип Т/З
легковий
Всі характеристики Як підібрати?
Доставка по Україні
  • Самовивіз зі складу-офісу в: Києві, Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі
1-3 дня від 55 грн
  • Нова Пошта
  • Автолюкс
Гарантія
Оплата
  • Післяплатою при отриманні
  • Безготівково з ПДВ і без ПДВ
  • Готівкою на складі
  • Банківською карткою
1 рік
розширеної гарантії на всі види пошкоджень
14 днів
на обмін або повернення
Cвої склади
в Києві, Харкові, Одесі, Львові та Дніпрі
98% користувачів
позитивно оцінили нашу роботу
Офіційні представники
Nokian, Michelin, Continental, Goodyear
Відгуки про шини Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL 27
Це мій перший досвід в зимові шині, але мені дуже сподобалися шини, там де частина водіїв при сильній ожеледиці не змогли переїхати лежачий поліцейський, ми проїхали без проблем. Також поки при такій зимі авто зупиняється спокійно і впевнено, Також вона тиха.
Я погоджуюсь, що гума добра. Гарно тримає дорогу, на кризі щоправда невпевнено, але для льоду підходить лише шип. За співвідношенням ціна/якість – реальний плюс.
Відмінна керованість. Добре поводиться в сніговій каші Помірно тихі. У міру м'які. Добре поводяться на мокрому асфальті.
Керованість на дорозі вологою, мокрою, по льоду, снігу, бруду на найвищому рівні. Дуже комфортна їзда, нерівності взагалі непомітні (плюс м'якої боковини) Гальмування взагалі краще, ніж у будь-яких брендів, а я перепробував різні.
Дуже тиха, м'яка, впевнено тримає дорогу та маленький гальмівний шлях у будь-яку погоду та на різному дорожньому покритті.
. Катаюсь в основному по Києву. У потоці на швидкості до 80 км/год сніжною кашею їде абсолютно впевнено. Якщо різко не гальмувати, без спрацьовування АБС, сповільнюється дуже впевнено. Катався трасою до Львова. Складнощів не було. Був і лід, і хуртовина. Загалом, якщо не ганяти, то складнощів не буде. Звичайно, зубасті шини по снігу та льоду будуть впевненішими. Загалом, для Києва, чудовий варіант. Для місць, де багато снігу, льоду, укочений сніг, звичайно, потрібні шипи.
Це перші нешиповані шини. Їздила часто по трасі і в снігову погоду трималися впевнено, для міста відмінні виправдали очікування. З легкістю змогла виїхати зі снігового кучугури. Особливо не розганялася, як поводиться на швидкостях не знаю. Оцінюю на 5
Цієї зими шини показали себе у всій красі. Виїзжали в любій ситуації. Живу в такому місці де догогу чистять в кращому випадку через тиждень після снігопаду, але на роботу 10 км потрібно їхати. Було все: ожеледиця, цілий сніг, рихлий сніг, грязюка. З усім справляються на відмінно
Відмінні фрикційні шини. Протектор не скандинавський, з усіма витікаючими. На льоду та на товстому шарі снігової каші гума не вразила (хоча й особливих проблем теж не було), на сніговому накаті, сухому та мокрому асфальті – чудово. Чудова гума для м'якої зими.
Хороша зимова шина, особливо для малосніжної європейської зими та чистих доріг. По асфальту взимку машина їде як по маслу, чудово керується, чіткі та плавні одночасно повороти. На снігу трохи заривається, але це якщо глибокий сніг, а мені так подобається.
Дуже тиха, м'яка, впевнено тримає дорогу та маленький гальмівний шлях у будь-яку погоду та на різному дорожньому покритті.
Пройшла зима 20-21 років. Вона була насичена різними погодними умовами, що дало нам можливість випробувати свої зимові колеса та автомобілі по максимуму. Намагатимусь дохідливо викласти свою думку і допомогти іншим у виборі. До цієї моделі була липучка іншого виробника. Вона поставила високу планку якості і на момент пошуку її у продажу не було. Тому Continental були суворі вимоги. Continental працівникам шиномонтажу клопоту не завдав. Одягався на диск легко, балансувався із грузиками мінімальної ваги (до 30 гр.) Якщо диски гарні, ця гума ще додає шарму. Зовнішній вигляд лише тішить. З першої поїздки розумієш, що у машині тиша. З цією гумою шумка машині не потрібна взагалі. Крім того, не довелося звикати або перебудовуватися під зимовий стиль водіння. Я взагалі не помітив різниці в руліжці, якщо тільки м'якше почав перескакувати лежачих поліцейських. Манера водіння швидка, подекуди агресивна, але все в міру розумного. Мокру дорогу, дощ, мокрий сніг – тримає ідеально. Загалом, якщо у вас європейська зима, московська погода (близько нуля) та на дорозі асфальт – то це ваш варіант. БУДЬ-ЯКИЙ асфальт (мокрий, сніжний, холодний до -30 градусів або теплий до +15 градусів) вона тримає чудово. На закінчення можу сказати, ця липучка для підготовлених водіїв. І вона викликатиме лише позитивні емоції. А якщо у вашого авто повний привід та ще й постійний - це просто космос.
Без коментарів. Шиною задоволений, їжджу динамічно і при встановленні цієї шини, не довелося змінювати стиль їзди
Вдруге беру Continental ContiWinterContact. Автомобіль експлуатується практично щодня з пробігом близько 100-150 км/день. Попередній комплект відходив 5 сезонів та глибина протектора залишилася 3,5-4 мм. Відмінна гума для їзди в місті за чистим асфальтом. Так само гідно поводиться на снігу.
Протектор не скандинавський, з усіма витікаючими. На льоду та на товстому шарі снігової каші гума не вразила (хоча й особливих проблем теж не було), на сніговому накаті, сухому та мокрому асфальті – чудово. Чудова гума для м'якої зими.
Добрий день. Хочу порекомендувати цей варіант усім, хто катається містом, шина просто супер. Каша це, глибокий сніг чи лід їй все по барабану. Тестил її на крижаній гірці куди не всякі шими заїжджали, зустріч закінчилася 2:0 на нашу користь ) Звичайно шипи будуть краще в деяких умовах, але такий комфорт від водіння шипи навряд чи подарують вам, на ній їздиш як на хорошому тихому літі. Шина не дуже любить колію і вона досить м'яка, за сезон сточився міліметр за умови 50% сухого асфальту і в міру агресивного водіння. У нас на півдні частенько буває ожеледиця вранці, велика кількість снігу рідкість, але я тестував її і в таких умовах. Гребе в снігу добре, як і попередня версія шини.
Гума дуже сподобалася, і в сім'ї на двох машинах стоїть ця модель гуми, і друзям радив і вони взяли собі і залишилися задоволені в результаті на 4 машинах дана гума і всі дуже задоволені, єдиний недолік - це схильність цієї моделі до бічного ковзання (знесення) але загалом не критично
Асфальт/мокрий асфальт, температура від 0 до +9 – відмінні реакції, гідний зачіп, не пливе. Тиха. Для зимової шини високий швидкісний індекс. До 200 ніяких нишпорень - траєкторію тримає рівно і невимушено, швидше - не перевіряв. Не створює відчуття тяжкості, як це відбувається при перевзутті в зиму.
Трохи вразила м'якість бокових сторін шини, але коли накачали – нормально. Після літнього Dunlop машина стала якось плавніше і легше кермуватися. Спробував відгальмуватися в підлогу на швидкості 60 - стала як укопана, тільки під кінець на пів секунди АБС спрацювала. Після 3-х денної експлуатації та вчорашньої їзди по каші та сльоті: дорогу тримає чітко, гальмівний шлях по каші хороший, АБС майже не спрацьовує, шумна асфальтом у порівнянні з попередніми Бриджами RevoGZ.
З першої поїздки розумієш, що у машині тиша. З цією гумою шумка машині не потрібна взагалі. Крім того, не довелося звикати або перебудовуватися під зимовий стиль водіння. Я взагалі не помітив різниці в руліжці, якщо тільки м'якше почав перескакувати лежачих поліцейських. Манера водіння швидка, подекуди агресивна, але все в міру розумного. Мокру дорогу, дощ, мокрий сніг – тримає ідеально. Відмінна шина!! Як і будь-яка зимова шина цього бренду!
Чудова нешипована зимова шина! На льоду та на снігу звичайно відчувається, що потрібні шипи. Але для міста ідеальний варіант, а коли все замело, то середня швидкість потоку знижується і особливих проблем не виникає. На чистому льоду можна послизнути, але й на шипах у таких випадках я не ганяв би.
Нещодавно купив на поточну зиму WinterContact TS 860 S, відкотив трохи більше місяця, зауважень немає. Сніг чудово тримають, навіть укочений і трохи слизький, на трасі почуваюся впевненіше. На льоду не так добре, як шиповані, але універсальні - підходять і для асфальту. Недешеві шини, але якщо знос буде хороший, купуватиму і далі.
Вдруге беру Continental ContiWinterContact. Автомобіль експлуатується практично щодня з пробігом близько 100-150 км/день. Попередній комплект відходив 5 сезонів та глибина протектора залишилася 3,5-4 мм. Відмінна гума для їзди в місті за чистим асфальтом. Так само гідно поводиться на снігу.
Пробіг дуже маленький, проте ніяких проблем помічено не було, веде на дорозі себе відмінно, тиха, ціна нижча за конкурентів при високій якості.
Идеальные шины. Никакого шума, прекрасно держат дорогу как в сухую погоду, так и во время дождя. И, что главное для меня, хотя это и низкопрофильная шина, никаких неудобств при заезде на бордюры и проезде по небольшим ямкам.
Купил на Х5 F15 в 2019 году. Прошла первый зимний сезон 19/20, уже сейчас пошла на второй сезон. В целом доволен резиной, очень стабильна на мокрой дороге, снежном покрытии (хотя снега было маловато для тестов, но ездили в Карпаты зимой). Но что касается ледового покрытия - это ужас. Плывет довольно сильно. Когда в Киеве был ледяной дождь в декабре 2020, то сразу понял, что при малейшем ускорении авто плывет сразу же. Не знаю, может у других еще хуже. Может это еще связано с тем, что они Run Flat. Но хотелось бы лучшей стабильности на льду. По поводу шума, также результат не особо радует. Можно было бы и потише. И соответственно шины довольно жесткие. На лежачих полицейских бахкают так, что аж зубами клацаешь. Но это ран флеты, что поделать. Приходится жертвовать комфортом и тишиной ради надежности. Купил только потому, что в тестах показали лучший результат среди шин в диапазоне 150-200 баксов в таком размере. Ну и потому что БМВ их советовали.
За первый зимний сезон не подвела ни разу, ведет себя очень бодро, удары держит отлично.
Загальний рейтинг
5,0
Керованість на сухому асфальті
5.0
Керованість на мокрому асфальті
4.0
Керованість на снігу
4.5
Керованість на льду
4.0
Шумність
4.5
Ціна/Якість
4.5
Характеристики
Артикул
22225-T044
Статус
В наявності
Діаметр
R21
Ширина
315
Профіль
35
Індекс навантаження
111 - до 1090 кг
Індекс швидкості
V - до 240 км/год
Сезон
Країна виробництва
  Чехія
Рік виробництва
2021
Шипи
не шип
Тип Т/З
Додаткові параметри
XL
Модель
Питання про гуму Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL
До цього товару поки що немає питань
Наші менеджери
на зв'язку
Потрібна допомога?
Відеоогляди: Continental WinterContact TS 860 S 315/35 R21 111V XL
Сертифікат
Офіційний представник Continental
Всі розміри моделі
Показати більше