Гарантія

100% Гарантія якості

Гарантійна відповідальність

Купуючи продукцію нашого магазину, ви застраховані гарантією на заводський брак.

ПРИ ВИНИКНЕННІ гарантійної СИТУАЦІЇ, ПО ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЮ ВИРОБІВ ЗВЕРТАЙТЕСЯ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ:

Kyivstar: +38 (067) 648-11-88

MTS: +38 (050) 723-38-88

Life: +38 (093) 170-01-08

Київ: +38 (044) 392-85-75

Харків: +38 (057) 727-66-76

Закон України «Про захист прав споживача», має на увазі, що покупець має право протягом двох тижнів після покупки відмовитися від неї без пояснення підстав. Однак діє цей закон в разі, якщо були дотримані перераховані УМОВИ ЦІЄЇ ГАРАНТІЇ:

Отримання замовлення

При отриманні замовлення на пункті видачі, у відділенні транспортної компанії або при доставці додому НЕОБХІДНО перевірити посилку на правильність комплектації (упевніться відповідно отриманої і замовленої моделі, вірного типорозміру автошин або дисків, наявність, якщо передбачалося в комплектації дисків, додаткових елементів: болтів, центровочних кілець і гайок). Запам'ятайте, всі претензії до відповідності та рекламації ви зможете пред'явити ДО ОТРИМАННЯ замовлення.

Гарантійні особливості для дисків, в разі виявлення браку

Диски - вироби зі своєю специфікою. Крім того виробники автомобілів часто вносять корективи при конструюванні гальмівних механізмів і підвіски.

! Тому варто ОБОВ'ЯЗКОВО ПРИМІРЯТИ диск на передню і задню ступицю. І тільки ПІСЛЯ ЦЬОГО УСТАНОВЛЮВАТИ весь комплект на автомобіль!

Перевірте, чи не зачіпає диск елементи підвіски і рульової системи. Для цього виверніть кермо в крайнє положення. Після перевірки диска можна ставити на нього автогуму.

Товар, який не підійшов за параметрами, але має сліди експлуатації (сліди від покришок, шиномонтажного обладнання, балансування і подряпини) до поверненню та обміну не приймаються.

Заміні підлягають вироби, які при примірці щось зачіпають, балансуванню не піддаються або ви виявили приховані дефекти. В цьому випадку можливий обмін продукції або повернення грошових коштів.

ПОРАДИ: Додаткове затягування кріплення диска після 100 км пробігу продовжить термін його експлуатації. Щоб зберегти лакофарбове покриття не застосовуйте механічні способи обробки з використанням сильнодіючих миючих засобів.

Гарантійні особливості для гуми, в разі виявлення браку

Гарантія на шини діє, якщо покупець виявив заводський брак при отриманні замовлення на складі транспортного перевізника / пункті видачі або при балансуванні автогуми. Якщо брак виявлений вже під час експлуатації, то претензії приймаються після огляду незалежною експертизою і позитивного рішення. Експертизу проводить Завод виробник, по заяві продавця. Витрати з транспортування та проведення експертизи покладаються на покупця. При позитивному висновку, магазин проводить обмін покришок або повернення грошових коштів.

Процедура гарантійного повернення

Протягом чотирнадцяти днів після отримання замовлення покупець може оформити повернення / обмін дисків або шин, за умови відсутності слідів монтажу або механічних пошкоджень.

В законі України вказані дві причини повернення та обміну товару покупцем:

  • отриманий товар не відповідає якості, гарантованої виробником;
  • товар не задовольняє покупця з якоїсь іншої причини.

Якщо товар повертається з будь-якої причини, крім заводського браку, то витрати з транспортування бере на себе покупець.

Однак скористатися можливістю повернення можна, якщо:

  1. Товар має первинний вигляд, і немає слідів зношеності: немає подряпин, відколів або потертостей.
  2. При поверненні присутня повна комплектація і ціла упаковка.
  3. Всі ярлики і маркування збережені.

Правила обміну та повернення

  • Уважно прочитайте особливості гарантії для шин і дисків.
  • Зв'яжіться з менеджером і поясніть причину, по якій хочете повернути товар.
  • Перевірте, що упаковка і зовнішній вигляд не зіпсований, комплектація повна.

ВАЖЛИВО! Покришки не повинні мати слідів монтажу і пошкоджень заводського маркування. На дисках не повинно бути слідів установки або експлуатації.

  • Надішліть товар транспортною компанією за адресою, який вам повідомить менеджер.

ПРОХАННЯ! ППри відправці шин і, особливо, дисків упаковуйте товар, щоб уникнути пошкодження кріпленнями і фурнітурою самого диска або лакофарбового покриття.

Шини або диски, що втратили свій первісний вигляд (у тому числі мають зіпсовану упаковку, і неповну комплектацію) не підлягають гарантійному обміну чи поверненню.

Випадки пошкодження шин і дисків, на які не поширюється гарантія:

  • монтаж у некваліфікованих фахівців;
  • ремонт коліс непрофесійними фахівцями;
  • зневага рекомендаціями виробника про оптимальний тиск в шинах;
  • несправність ходової частини автомобіля;
  • установка невідповідних за розміром шин і диска;
  • невірна і несвоєчасна перестановка покришок;
  • помилки при регулюванні розвалу і сходження колеса;
  • перевищення максимально допустимих індексів швидкості і вантажопідйомності, надмірно різке виконання команд розгону і гальм;
  • спроби самостійного додавання ламелей, канавок або отворів під шипи, а також зміна цілісності дисків механічними способами;
  • недотримання правил зберігання;
  • зношеність або ослаблення кріплення деталей: підшипників на колесі, втулок рульових тяг і ін.

Розширена гарантія на шины Michelin - читати докладніше

Послуга "Розширена гарантія"